Thursday, May 19, 2011

♥ (搞笑) 世界各国对大马的看法

韩国人说:马来西亚宽频5M RM149 ,韩国用免费wifi速度都快过你们。 

中国人说:四川地震过后重新建工程速度2年完成95%,还好你们国家没有天灾,不然你们又要用50年来建国了。
美国人说:我国军事势力纵横全球,空军全球第一。你们买一架普通又不是核能的潜艇,来马六甲海峡抓偷渡客还是小海盗?还有,空军基地的战斗机居然没有引擎。
 
英国人说:我国王子婚礼做到如此轰动全球,可能你们连自己国家的元首是谁都不知道!
 
  墨西哥人说:我国警察打击毒贩不手软,你们国家反贪局丢人下楼也不手软。  
泰国人说:我国有全球知名法医。你们国家居然说在你们国家不承认全球知名法医的大学。
 
新加坡人说:我国都是进口人才,谢谢你们出口人才来我国。

世人说:天下最不可思议的事情就是--- 传Email居然要收RM0.50!
马来西亚人:....................
 
××××××××××××××××××××××××××××××××××××全文终××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Always wanted to do something totally crazy?  Bungee jump off a bridge… ride the scariest roller-coaster in the world… fight a sumo wrestler… jump off a plane (with a parachute of cause)... Share your dream thrill and you might just get sponsored to do it by Nestle Drumstick! 


On top of that, SAYS.my is giving out RM1,000 every Mondays, Wednesdays and Fridays for 4 weeks, to 1 lucky participant who joins the Nestle Drumstick contest and post it back on SAYS.my.
 

5 comments: